Історія бренду "32 Pounds"
Інтерв'ю з керівником компанії для restorator.ua

Кава 32 POUNDS - відносно недавній гравець на ринку України, але цей бренд впевнено і швидко завойовує довіру кавоманів по всій країні. З чого почалася історія компанії, розповідає її керівник Олександр Литвинчук.

Олександр Литвинчук

- Я багато років пропрацював в дистриб'юторській компанії. Розвивав відомі торгові марки в Україні. Маючи колосальний досвід в дистрибуції, я завжди знав, що коли-небудь почну свій бізнес і застосую всі свої знання вже у власній справі. У той час мій хороший знайомий, з яким я давно спілкувався, активно розвивав імпорт зеленої кави в Україну. Він - один із власників відомої компанії Coffeeton. Я стежив за розвитком бізнесу хлопців, дивився на каву з точки зору започаткування власної справи, проводив моніторинг ринку смаженої кави, аналізував тенденції, стежив за цікавими брендами і новинками. З огляду на стабільне зростання ринку кави в Україні та сприятливі на той момент умови для виведення нової ТМ на вітчизняний ринок, ми з партнерами вирішили купити бізнес і зайнятися обсмаженням кави, запустивши свій бренд. З цією ідеєю я звернувся до друзів в Coffeeton. Ця компанія спеціалізується на оптових поставках широкого асортименту якісної натуральної зеленої кави, вирощеної на плантаціях Південної і Центральної Америки, Африки та Азії, і поставляє свою продукцію за привабливими цінами для бізнесу - як для підприємств, які спеціалізуються на обсмажуванні кави, так і для ресторанів і кафе. У непростий момент старту хлопці з Coffeeton допомогли мені налагодити бізнес, забезпечили якісною сировиною, взяли участь в удосконаленні рецептури кави. Така підтримка на всіх етапах становлення була дуже важлива для мене, як для початківця.

- Ви досить швидко завойовує ринок. Продукція ТМ 32 POUNDS вже присутня на полицях найбільших магазинів мереж «Ашан», «МегаМаркет», «Новус», «Континент», «СК Маркет», а також групи «Альянс Маркет» та інтернет-супермаркету "ROZETKA". У чому секрет успіху?

У той період, коли ми прийняли рішення запускати свою ТМ, на ринку склалася досить цікава ситуація. У низькому ціновому сегменті вже сформувався високий рівень конкуренції. При низький якості кави (переважно сортів робусти) постачальники конкурували виключно ціною. У сегменті високої якості відчувалися множинні прогалини, які утворилися в результаті сильного подорожчання імпортних європейських брендів. Через зниження попиту на якісну каву, яка подорожчала, її просто перестали завозити, обмежуючись дешевим асортиментом. Ми ж підійшли до питання з іншого боку і, проаналізувавши ринок, прийняли рішення випускати свою каву принципово високої якості: з суміші виключно високогірних сортів арабіки ( «Делюкс)» і суміші високогірних сортів арабіки та робусти ( «Класік).

- Ви говорите про унікальну італійську рецептуру. Розкажіть докладніше, будь ласка.

Унікальна суміш кавових зерен - для нас це не просто красиві слова. Кава ТМ "32 Фунта" - це дійсно високогірна 100% арабіка і високогірна арабіка плюс робуста, обсмажені на обладнанні, якому немає аналогів в Україні. Що стосується самого рецепта бленда, то мої друзі - власники старовинної італійської кав'ярні. Вони вирішили зробити мені подарунок, дізнавшись про мої наміри запустити свою ТМ кави в Україні, і розкрили мені секрети своєї приголомшливої кави. Головна родзинка - точні пропорції добірних сортів арабіки. Ми з технологами та відомими бариста лише вдосконалили рецепт і створили власну ексклюзивну каву дійсно найвищої якості.

- Ви сказали про унікальність обладнання. У чому ж його «фішка»?

Ми в ТМ "32 Фунта" дійсно обсмажуємо, змішуємо і фасуємо каву на кращому в Україні сучасному італійському обладнанні. Йому немає аналогів в Україні. Таке обладнання використовують кращі світові обсмажувальники кави. Одномоментне завантаження ростера - 240 кг сировини. Весь процес обсмажування повністю комп'ютеризований. А до кожного сорту кавового зерна ми застосовуємо вивірений температурний режим і відточену тактику обсмажування. Такий підхід дозволяє домогтися безпрецедентної якості від партії до партії.

- Що ви можете запропонувати бізнесу - кав'ярням, ресторанам, готелям?

Дійсно високу якість та помірну ціну за неї. Це важливо особливо для початківця бізнесу в сегменті HoReCa. Ці два ключових поняття ефективно поєднуються у нас в ТМ "32 Фунта" завдяки своєму українському виробничому ресурсу і обладнанню, яке використовують провідні європейські виробники ексклюзивної кави. Крім того, у нас є можливості для розробки ексклюзивних блендів для кафе чи ресторанів із залученням кращих експертів, бариста та технологів.

Кава 32 POUNDS

- Як з'явилася назва 32 POUNDS?

32 фунта, або 14,51 кг, важили перші мішки кави, які везли бразильські мореплавці в XVIII ст. в свою країну. За легендою, під час історичної подорожі корабель потрапив у сильний шторм. На щастя, команда врятувалася, але дорогоцінний багаж був зіпсований. Коли змучені моряки ступили на рідну землю, виявилося, що 32 фунта зерен все-таки уціліли!

Кава швидко стала популярним напоєм в Бразилії, яка за короткий час перетворилася на найбільшого виробника цього напою в світі.

- Що в планах?

Зростання. З локальної компанії плануємо вирости до національної. Але в пріоритеті - якість і бренд, а не зростання заради зростання. Підключення дистриб'юторів в регіонах України та мережевих операторів в ритейлі.

http://www.restorator.ua/